fbpx

Naast personal trainer ben ik ook voedingscoach in Apeldoorn en maak ik mensen bewust van onnodige calorieën, het kan heel makkelijk zijn waardoor je nog meer kunt gaan genieten.
Via een applicatie kan ik u ook online ondersteunen maar het kan ook schriftelijk.

Vindt u voeding ook zo lastig? Wat mag wel en wat niet?

Eten doe je het hele jaar. Maar al die feestjes. Hier een barbecue, daar een verjaardag. Dan is de zomer voorbij en staat de decembermaand weer voor de deur. Steeds is er wel iets. Niet eerlijk! Ik ga u erbij helpen.

Bij het afvallen of aankomen gaat het om de inname en het verbruik van het aantal kcal per dag. Bij veel personen is het echter een kwestie van bewustwording van wat men eet. Onbewust wordt er te veel/te weinig gegeten of worden er verkeerde tussendoortjes genuttigd. Bewustwording is juist op een verantwoorde manier voldoende eten waardoor u kunt aankomen in gewicht of juist gewicht verliezen. Vandenbrinktrainingen gaat u hier bij ondersteunen.

Voedingsdagboek
Onbewust neemt u iets bij de koffie. Gezellig toch! Morgen bent u zich daar niet meer van bewust. Zo zijn er meer momenten waarop u ongemerkt en onbewust iets eet of drinkt. Ik maak u hiervan bewust. Bij mij houdt u dan een voedingsdagboek bij indien nodig, deze gaan wij dan samen bespreken. Ik geef u dan diverse tips en persoonlijk advies dat aansluit bij uw thuis- en/of werksituatie.

Voedingscoach en personal trainer Marco gaat u helpen, voedingsadvies in Apeldoorn of online.

  • Schriftelijk 
    U houdt alles schriftelijk bij, zodat ik inzicht krijg in uw leefpatroon.
    Wij berekenen uw behoefde en komen dan met een persoonlijk advies.
    Ook krijgt u tips en advies zodat u vooruitgang gaat boeken.
    – Hoe omgaan met etentjes.
    – Hoe omgaan met alcoholische drankjes.
    – Hoe omgaan met verleidingen.
    En de vraag, waarom u iets doet waar u achteraf niet achter staat.
  • Intermittent Fasting
    Intermittent Fasting, ook wel periodiek vasten genoemd is een leefstijl die bij u moet passen.
    De mannen (8 uur eten en 16 uur vasten) en de vrouwen (10 uur eten en 14 uur vasten) vasten in deze lijfstijl elke dag, er zijn personen die maar 5 uur eten en 19 uur vasten. Ze slaan geen maaltijd over maar eten hun behoefde binnen de afgesproken tijd. Wanneer u interesse heeft leggen wij u graag alles persoonlijk uit.
  • BenFit Apeldoorn
    Met BenFit krijgt u een voedingsprogramma op maat, inclusief boodschappenlijst.
    Zie hier een voorbeeld dag menu incl een boodschappenlijst voor een week.
    Elke week hebben wij een weeg moment zodat ik opnieuw uw voedingsschema kan maken en per mail (in PDF vorm) kan toe sturen. Daarnaast krijg je toegang tot de Benfit app op je mobiel of web-site zodat u heel makkelijk kunt zien wat kan en wat niet kan zoals het vervangen van producten of  producten verwijderen en/of toevoegen. U kunt ook een kijkje nemen op www.benfit.nl voor meer informatie. Wanneer u interesse heeft leggen wij u graag alles persoonlijk uit.
    Het programma word vanuit Ten Tije Sport gegeven maar is ook mogelijke met personal training.Via Benfit maken wij de volgende schema’s
    -Basic voor de normale eter
    -Voor mensen met diabetes (altijd in overleg met uw arts)
    -Eiwitrijk voor de krachtsporter
    -Glutenvrij
    -Lactose-intolerant
    -Glutenvrij en lactose-intolerant
    -Paleo
    -Vegan (vermijden het gebruik van dierlijke producten)
    -Vegetarisch (vermijden vlees, gevogelte, vis, schaaldieren en insecten)

 

Eerste gesprek/ intake is vrijblijvend.

Delen